فروشگاهی مرجع برای ارائه فایلهای نایاب در زمینه معماری، کامپیوتر، گرافیک و غیره

,وبلاگ مورد نظر در جهت ارائه فایلهای نایاب و کمیاب در زمینه های مختلف کامپیوتر، معماری، کتاب و غیره و با هدف افزایش آگاهی عزیزان و دسترسی راحت تر آنها به این محصولات، فعالیت می کند.

فروشگاهی مرجع برای ارائه فایلهای نایاب در زمینه معماری، کامپیوتر، گرافیک و غیره

,وبلاگ مورد نظر در جهت ارائه فایلهای نایاب و کمیاب در زمینه های مختلف کامپیوتر، معماری، کتاب و غیره و با هدف افزایش آگاهی عزیزان و دسترسی راحت تر آنها به این محصولات، فعالیت می کند.

رساله مرکز همایش اقوام کرد

نمونه رساله ارشد معماری معرفی شده در این بخش رساله معماری با موضوع رساله مرکز همایش اقوام کرد می باشد که در زیر فهرست رساله مرکز همایش اقوام کرد و بخشی از رساله مطرح شده است.

مقدمه رساله مرکز همایش اقوام کرد

پرستش سرزمین و تقدیس خاک، خواه به دلیل اعتقاد کلی به زاد شدن همه چیز و هر چیز از خاک و بازگشت به آن، خواه به دلیل باور به این که زمین همزاد با «همه وجود مادی جهانـ، «فراز آفریدة» هر مزد است که «آفریدگان را به صورت مادی آفریده، از روشنی بیکران آتش، از آتش باد از باد آب، از آب زمین...» نزد ایرانیان دوران باستان، امری شناخته شده به شمار می‌آید. ایرانیان باستان خاک را، که یکی از عناصر چهارگانه‌ می‌دانستند سازندة جهان هستی به تمام ابعاد، نمی‌آورند و با شناختی که به سختی‌های مربوط به آماده‌سازی آن برای بهره‌دهی داشتند، به حراست از آن همت می‌کردند.  

نظری اجمالی به سابقه طولانی و ممتد معماری ایرانی به بیانگر آن است که در دوران قبل از اسلام معماران ایران زمین از ذوق، هنر و استعداد درخشان و شجاعت کم نظیری برخوردار بوده‌اند تا بدانجا که آرتورپوپ شرق شناس مشهور معتقد است که برخی از آثار به جای مانده از آن دوران از نظر ماهیت و ابعاد چشمگیر پهلو بر اهرام مصر می زند.

هنر معماری ایران با تداوم کم نظیرش در طول تاریخ بیان کننده نحوه اندیشه جهان‌بینی باورها و اعتقادات مذهبی و نسبتهای مردمان این سرزمین است. توجه به نیازمندیهای روحی در معماری اسلامی از مشخصات بارز آن است. شکوه معماری ایران جلوه‌ای از عظمت تاریخ و دینداری است و می‌توان گفت که ایرانیان حرمت نهادن به معنویت و دوری گزیدن از مادی گرایی و اعتقاد به تعالیم مذهبی در طول تاریخ به ویژه دوران اسلامی را با تلاش و همت استادکاران، معماران، هنرمندان و افراد خیرو گاه شاهان و حکمرانان که خواهان معنویت و خداپرستی بوده‌اند رعایت کرده و یادگارهایی با شکوه در معماری به جای گذاشته‌اند.

معماری ایران دارای استمراری بوده که هر چند بار بر اثر کشمکش‌های داخلی و یا هجوم خارجی دستخوش فترت یا انحراف موقتی شده با این موضوع همه به سبکی دست یافته که با هیچ سبک دیگری اشتباه نمی‌شود. ترکیب جدیت و سادگی شکل در این معماری موجب ایجاد اندیشه‌ای آنی می‌شود. حال آن که درک آرایشی و اغلب نسبت‌های دقیق مستلزم ملاحظات بیشتری است.

فهرست رساله مرکز همایش اقوام کرد

مقدمه

فصل اول: آشنایی با فرهنگ و پیشینه‌ی تاریخی اقوام کرد

  1. محیط طبیعی1-1-1)موقعیت و وسعت1-1-2)ناهمواری‌ها1-1-3)آب و هوا
  2. پیشینه‌ی تاریخی1-2-1)کردستان در گذر زمان
  3. جغرافیای انسانی1-3-1)جمعیت1-3-2)نژاد
  4. جغرافیای سیاسی و اقتصادی1-4-1)تقسیمات اداری – سیاسی1-4-2)منابع اقتصادی
  5. فرهنگ عامه1-5-1)موسیقی فحه
  6. آثار تاریخی1-6-1)بازار:1-6-2)حمام‌ها

فصل دوم

اصول و ضوابط طراحی مراکز همایش

اصول و ضوابط طراحی مراکز همایش

  1. مؤسساتی که بسان موزه عمل می‌کنند
  2. موزه‌های انسان شناسی (مردم شناسی)
  3. فضاهای عمومی2-3-1)ورودی و گیشه2-3-2)سالن انتظار2-3-3)سرویس‌های بهداشتی2-3-4)فضای اداری2-3-5)صحنه2-3-5-1)انواع صحنه2-3-6)فضای حرکتی (حفره ارکستر)2-3-7)فضای پشت و کنار صحنه2-3-8)پردة صحنه2-3-9)پشت صحنه2-3-10)کنترل نور و صدا2-3-11)جایگاه شنوندگان2-3-11-1)حرکت در سالن‌ها
  4. گالری‌ها
  5. ضوابط راحی پارکینگ‌ها
  6. مراکز جنبی2-6-1)تالارهای نمایشگاه موقت و سخنرانی2-6-2)کتابخانه و مرکز استاد2-6-2-1)انبار و مخزن2-6-3)چایخانه و کافه تریا
  7. بخش امور اداری، فنی، خدماتی و تأسیساتی
  8. ضوابط طراحی تالار2-8-1)دسترسی2-8-2)گنجایش مجموعه2-8-3)ضوابط ویژه معلولین2-8-4)برنامه فیزیکی

پذیرش سفارشات شما در متادانلود

متادانلود به عنوان مرجع پروژه های آماده معماری آماده پذیرش کلیه سفارش های انجام پروژه دانشجویی معماری و انجام پروپوزال معماری می باشد.

برای توضیحات بیشتر در ارتباط با محصول مورد نظر، روی لینک رساله مرکز همایش اقوام کرد کلیک نمائید.

منبع: متادانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد