فروشگاهی مرجع برای ارائه فایلهای نایاب در زمینه معماری، کامپیوتر، گرافیک و غیره

,وبلاگ مورد نظر در جهت ارائه فایلهای نایاب و کمیاب در زمینه های مختلف کامپیوتر، معماری، کتاب و غیره و با هدف افزایش آگاهی عزیزان و دسترسی راحت تر آنها به این محصولات، فعالیت می کند.

فروشگاهی مرجع برای ارائه فایلهای نایاب در زمینه معماری، کامپیوتر، گرافیک و غیره

,وبلاگ مورد نظر در جهت ارائه فایلهای نایاب و کمیاب در زمینه های مختلف کامپیوتر، معماری، کتاب و غیره و با هدف افزایش آگاهی عزیزان و دسترسی راحت تر آنها به این محصولات، فعالیت می کند.

ارائه یک الگوریتم هیبرید برای پیش بینی تراکنشهای الکترونیکی سوییچ با شبکه عصبی

دراین بخش از فروشگاه متادانلود به ارائه نمونه پروپوزال مهندسی کامپیوتر با موضوع ارائه یک الگوریتم هیبرید برای پیش بینی تراکنشهای الکترونیکی سوییچ با شبکه عصبی می پردازیم .

ارائه یک الگوریتم هیبرید برای پیش بینی تراکنشهای الکترونیکی سوییچ با شبکه عصبی

پیش بینی روند تراکنش های بانکی یکی از مسایل اساسی در حوزه های قابلیت اطمینان، امنیت سیستم و بهبود کیفیت خدمات بانکی است که تاثیرات قابل توجهی در برآورد هزینه ها، مدیریت و برنامه ریزی منابع و ظرفیت سنجی سامانه پرداخت الکترونیکی بانکی دارد.با توجه به ظرفیت محدود سوئیچ بانکی گاهی با افزایش بیش از حد تعداد صف تراکنشها دیگر سوئیچ جوابگوی حجم بالای تراکنش ها نبوده و در برخی موارد خارج از سرویس می شود. به عنوان مثال در روزهای پایانی سال و یا در زمان واریز یارانه ها که حجم مراجعه مردم به خودپردازهای بانکی افزایش می یابد، قطع و وصل مدام شبکه، عدم پرداخت پول، خراب شدن دستگاه خودپرداز و... از جمله مشکلاتی است که مردم با آن روبرو هستند.بنابراین به منظور برنامه ریزی مناسب کوتاه مدت و بلند مدت بار سوییچ و سامانه متمرکز بانک، نیاز به پیش بینی تراکنش های سوئیچ و سامانه متمرکز احساس می شود.  

اگر در ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی سیاست های مناسب به کار گرفته شود، بانکداری الکترونیکی نقش به سزایی در اقتصاد یک کشور خواهد داشت. مدل سازی، پیش بینی و ظرفیت سنجی سامانه پرداخت الکترونیکی در بهبود کیفیت خدمات تاثیر گذار است و علاوه بر امکان رفع مشکلات موجود، امکان ایجاد چشم انداز روشن و بدون مخاطره ای از آینده با مدل سازی و پیش بینی فراهم می شود.

پیش بینی تراکنش ها یک عامل حیاتی و اساسی برای عملیات موفقیت آمیز سیستم بانکی است.به منظور اینکه سیستم بانکی به طور موثر و کارآمد عمل کند، حجم تراکنش های سوییچ پرداخت الکترونیکی می باید به طور کوتاه مدت و بلند مدت پیش بینی شود. مدل های پیش بینی دقیق برای عملیات سیستم بانکی امن و قابل اعتماد نیاز است.اگر پیش بینی بار به طور صحیح انجام نشود، قابلیت اطمینان و امنیت سیستم ممکن است به خطر بیافتد و منجر به خرابی آن شود.از سوی دیگر اگر حجم تراکنشهای انجام شونده و به عبارت دیگر نیاز های مشتریان در یک دوره زمانی مشخص برای یک بانک به طور درست پیش بینی شود، آن بانک توانایی فراهم آوردن تجهیزات و نیروی انسانی لازم برای برآورده نمودن این سطح درخواست را خواهد داشت و این به طور مستقیم به مشتریان سود رسانده و به صرفه جوئی در وقت و هزینه انجام کارشان کمک خواهد نمود.

پیش بینی تراکنش های زمانی که سوئیچ خارج از سرویس است، به نوعی بیانگر برآوردی از میزان تراکنشهای از دست رفته یا به عبارتی فرصت های از دست رفته است؛بنابراین بانک ها با داشتن پیش بینی از تعداد تراکنش ها در قسمتهای مختلف شبکه بانکی می توانند برای بهبود کیفیت برنامه ریزی کنند.

انجام پروپوزال و پروژه های کامپیوتری شما در متادانلود

متا دانلود به عنوان مرجع پروپوزال آماده رشته کامپیوتر آماده پذیرش انجام پروپوزال کامپیوتر و انجام پروژه کامپیوتر در کلیه زمینه ها می باشد.

برای توضیحات بیشتر در ارتباط با محصول مورد نظر، روی لینک ارائه یک الگوریتم هیبرید برای پیش بینی  تراکنشهای الکترونیکی سوییچ با شبکه عصبی کلیک نمائید.

منبع: متادانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد