فروشگاهی مرجع برای ارائه فایلهای نایاب در زمینه معماری، کامپیوتر، گرافیک و غیره

,وبلاگ مورد نظر در جهت ارائه فایلهای نایاب و کمیاب در زمینه های مختلف کامپیوتر، معماری، کتاب و غیره و با هدف افزایش آگاهی عزیزان و دسترسی راحت تر آنها به این محصولات، فعالیت می کند.

فروشگاهی مرجع برای ارائه فایلهای نایاب در زمینه معماری، کامپیوتر، گرافیک و غیره

,وبلاگ مورد نظر در جهت ارائه فایلهای نایاب و کمیاب در زمینه های مختلف کامپیوتر، معماری، کتاب و غیره و با هدف افزایش آگاهی عزیزان و دسترسی راحت تر آنها به این محصولات، فعالیت می کند.

بازیابی سریع داده های پنهان با استفاده از بهبود مدل مخفی مارکوف در پنهان نگاری ویدیو

دراین بخش از فروشگاه متادانلود به ارائه نمونه پروپوزال مهندسی کامپیوتر با موضوع بازیابی سریع داده های پنهان با استفاده از بهبود مدل مخفی مارکوف در پنهان نگاری ویدیو می پردازیم .

بازیابی سریع داده های پنهان با استفاده از بهبود مدل مخفی مارکوف در پنهان نگاری ویدیو

در دنیای دیجیتال امروز، مخابره امن داده‌ها نقش مهمی در رسانه اجتماعی گسترده و تکنولوژی اینترنت دارد. با افزایش تکنولوژی‌های مخرب مدرن، داده‌های محرمانه در معرض خطر بیشتری در جریان مخابره داده‌ها هستند. برای مخابره امن داده‌ها، اینترنت و تکنولوژی‌های اخیر پنهان نگاری نامیده می‌شود که یک راه جدید برای پنهان کردن داده‌ها است. پنهان نگاری شیوه در حال رشدی برای پنهان کردن اطلاعات در فایل‌های مولتی مدیا برای انتقال امن داده‌ها است. امروزه، ویدئوها انتخاب خیلی رایج تری هستند چون رسانه را بیشتر از فایل‌های مولتی مدیای دیگر به خاطر حرکت مداوم فایل‌های صوتی و عکس‌ها تحت پوشش قرار می‌دهند.   

برخلاف این محبوبیت، پنهان نگاری ویدئویی با چالش مهم فقدان سیستم بازیابی سریع از داده‌های پنهان مواجه است. پنهان نگاری فرایند پنهان کردن اطلاعات موجود در حاملی (یا یک پوشش واسطه) مثل متن، عکس،صوتی یا تصویری است. اصلاح یک پوشش واسطه جاسازی داده داخل آن ارتباط مخفی را تسهیل می‌کند.

در پنهان نگاری دیجیتال، این پنهان سازی داده مخفی با حداقل تاثیر روی تعابیر واسطه اصلی اجرا شده است. پنهان نگاری ویدئویی ظهور زیر مجموعه پنهان نگاری دیجیتال است. پوشش ویدئویی حمل کننده پیام مخفی است[1]. استفاده از الگوریتم پنهان سازی داده، پیام مخفی در پوشش ویدئویی جاسازی شده است و یک ویدئوی استگو تولید می‌کند.

استگو-ویدئو از طریق اینترنت انتقال داده می‌شود. دریافت کننده از الگوریتم بازیابی داده استفاده می‌کند تا پیام مخفی را از ویدئو استگو استخراج کند. از طرفی چون در ویدئو فریم‌ها(تصاویر) زیادی وجود دارد احتمال کشف اطلاعات محرمانه در آن بسیار ضعیف است و همچنین ویدئو ظرفیت درج بالایی نسبت به تصاویر دارد، پس برای نهان نگاری مطلوبتر می باشد.

یکی از مفیدترین دسته بندی ها برای نهان نگاری سیگنال ویدئو، دسته بندی مبتنی بر ساختار کد کننده است. به طور کلی، نهان نگاری دیجیتال پنهان کردن یک سیگنال که نهان نگاره نامیده می شود، در داده هایی مانند صوت، تصویر و ویدئوی دیجیتال است که به منظور اهداف و کاربردهای متنوعی صورت می گیرد. برای پنهان نگاری در ویدئو، با توجه به این امر که ویدئو از یک سری فایل های درونی جدا از هم برای فیلم (شامل تعداد زیادی عکس) و همچنین صدا تشکیل شده است، از ترکیبی از روش های استفاده شده در صوت و عکس میتوان استفاده کرد. همچنین با توجه به اندازه ی فایل های ویدئویی ، دامنه ذخیره سازی از داده ها بسیار بیشتر است و بنابراین احتمال کشف داده ی پنهان نگاری شده بسیار کمتر است[2]....

انجام پروپوزال و پروژه های کامپیوتری شما در متادانلود

متا دانلود به عنوان مرجع پروپوزال آماده رشته کامپیوتر آماده پذیرش انجام پروپوزال کامپیوتر و انجام پروژه کامپیوتر در کلیه زمینه ها می باشد.

برای توضیحات بیشتر در ارتباط با محصول مورد نظر، روی لینک بازیابی سریع داده های پنهان با استفاده از بهبود مدل مخفی مارکوف در پنهان نگاری ویدیو کلیک نمائید.

منبع: متادانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد