فروشگاهی مرجع برای ارائه فایلهای نایاب در زمینه معماری، کامپیوتر، گرافیک و غیره

,وبلاگ مورد نظر در جهت ارائه فایلهای نایاب و کمیاب در زمینه های مختلف کامپیوتر، معماری، کتاب و غیره و با هدف افزایش آگاهی عزیزان و دسترسی راحت تر آنها به این محصولات، فعالیت می کند.

فروشگاهی مرجع برای ارائه فایلهای نایاب در زمینه معماری، کامپیوتر، گرافیک و غیره

,وبلاگ مورد نظر در جهت ارائه فایلهای نایاب و کمیاب در زمینه های مختلف کامپیوتر، معماری، کتاب و غیره و با هدف افزایش آگاهی عزیزان و دسترسی راحت تر آنها به این محصولات، فعالیت می کند.

طراحی خانه موسیقی

موسیقی همواره یکی از بزرگترین همدمان بشر و از نزدیک ترین هنرها به او بوده است.موسیقی نیز مانند بسیاری از وجوه زندگی انسان در طول زمان از فراز و نشیب های فراوان گذشته و تکامل و پیچیدگی خاص خود را یافته است.نقش و سهم موسیقی در زندگی امروزی را نمی توان به راحتی در قالب خاصی منحصر و محدود نمود و این پدیده وجوه و چهره های بسیار متعدد یافته است.که در رساله طراحی خانه موسیقی بدان خواهیم پرداخت.  

طراحی خانه موسیقی

پروژه طراحی خانه موسیقی مدخلی است برای طراحی مجموعه بزرگی که در آن سعی خواهد شد تا خطوط کلی جهت چنین طرحی،علیرغم تمامی مشکلات،یکبار تجربه شود،هر چند که حوزه این بحث از گستردگی خاصی (به واسطه چند جنبه ای بودن آن) برخوردار است و تهیه قالبی خاص برای آن دشوار می نماید.

در پروژه طراحی خانه موسیقی سعی خواهد شد تا مطالب تا حد امکان مختصر بیان شوند و از بخش هایی که به طور عام راجع به هر مجموعه معماری قابل طرح است از یک طرف و از بحث های کاملا تخصصی موسیقی و آکوستیک از طرف دیگر اجتناب شود.دامنه ی بحث های موسیقی تا جایی خواهد بود که برای طراحی خانه موسیقی فوق مورد استفاده باشد.

موسیقی نیز مانند بسیاری از وجوه دیگر زندگی انسان در طول زمان از فراز و نشیب های فراوان گذشته و تکامل و پیچیدگی خاص خود را یافته است.نقش و سهم موسیقی در این زندگی امروزی را نمی توان به راحتی در قالب خاصی منحصر و محدود نمود و این پدیده وجوه بسیار متعددی یافته است.

به همین دلیل بررسی این مساله که چه جنبه هایی در موسیقی امروز مطرح است و چگونه موسیقی یا موسیقی هایی پاسخ گوی آن می باشند و به تبع آن این که موسیقی کجا ،چگونه با چه سبک و به چه وسیله ای باید آموزش داده ،شنیده و اجرا شود جای بحث بسیار دارد.

فضای موسیقی

در تعریف فضای موسیقی دو رویکرد وجود دارد :گروهی موسیقی را هنر طراحی شنودی مطلق میدانند و قایل به وجود فضا در موسیقی نیستند و گروهی دیگر آن را هنر ترکیبی میدانند که به وسیلۀ کلمات یا تصاویر ذهنی معانی را بازنمایی میکند .

پژوهشهای اخیر اثبات کرده که رویکرد دوم دقیقتر است. به این معنا که "فضامند" بودن موسیقی به صورت تصادفی حاصل نمیشود بلکه به وسیلۀ طراحی حساب شده توسط آهنگساز صورت میگیرد. با پذیرفتن رویکرد دوم فضای موسیقی را میتوان این گونه تعریف کرد :فضا یکی از بنیادهای حیاتی در تجربۀ موسیقی است.

فضای موسیقی از جنس فضاهای عینی نیست که بتوان آن را صرفاً به وسیلۀ قوای بصری، فیزیکی و هندسی درک کرد، فضای موسیقایی از جنس فضای پدیداری است . فضایی که حرکت میکند بدون آنکه به سمت جایی برود و تغییر میکند در حالی که در همان نقطه باقی مانده است.

ولی در هر حالت، همۀ اینها ویژگیهای فضایی است که توسط ذهن هشیار ما و توسط همۀ حواس و نه تنها از طریق گوش ادراک میشود.

طراحی خانه موسیقی از زیر مجموعه های طراحی مجتمع فرهنگی می باشد.

برای توضیحات بیشتر در ارتباط با محصول مورد نظر، روی لینک طراحی خانه موسیقی کلیک نمائید.

منبع: متادانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد